مصاحبه آرشیو خبر ها
از همه ممنون هستم / جشن ما با شکست رئال تکمیل می شود

از همه ممنون هستم / جشن ما با شکست رئال تکمیل می شود

مکسی آلگری زمانی که به یوونتوس آمد هرگز با استقبال خوبی از طرف هواداران روبرو نشد و بسیاری از بیانکونری ها اعتقاد داشتند که یووه با آلگری مسیر درستی را در پیش نخواهد گرفت . اما حالا بر خلاف آن پیش بینی ها یووه قهرمان ایتالیا شده ، در فینال کوپا ایتالیا است و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فرصت رفتن به فینال را دارد .
سرمربی 47 ساله یوونتوس که حالا نظرها در مورد او تغییر کرده پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در سری آ در مقابل خبرنگاران قرار گرفت .

" تبریک به همه یوونتوسی ها ، این یک جشن بزرگ و دستاوردی مهم است. از اینکه توانستیم در این فصل زودتر از اتمام فصل قهرمان شویم خوشحالم و فکر می کنم که کار فوق العاده ای انجام دادیم "

" بازیکنان من در این فصل فوق العاده بودند ، آن ها پس از 3 فصل موفق بار دیگر می خواستند که قهرمانی را تجربه کنند و این کار را هم کردند . کیفیت بازیکنان و تلاشی که داشتند ستودنی بود و من از همه آ« ها متشکر و ممنون هستم "

فکر می کردید چنین روزی را آن هم هفته ها زودتر تجربه کنید ؟

" من در شرایط خاصی به یووه آمدم. پس از اینکه از میلان جدا شدم پیشنهاد یوونتوس برای من شانس دوباره ای بود ، من با آن ها وارد مذاکره شدم و اهداف و برنامه هاشان را دیدم. باشگاه نیز از اهداف و ویژگی های من با خبر شد و تصمیم به همکاری گرفتیم "

" مطمئنا در شروع ، تیمی که عنوان قهرمانی را در 3 فصل پشت ِ هم کسب کرده کار سخت خواهد بود. اما من اطمینان داشتم که با مجموعه ای که در اختیار داریم می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم "

" من از همه بازیکنان ، عوامل و مدیران و همکارانم در باشگاه تشکر می کنم که شرایط را برای قهرمانی فراهم کردند. سه بار قهرمانی در سه فصل آسان نیست و حالا ما چهارمین قهرمانی را هم داریم "

" این برای من و همه مجموعه یوونتوس فوق العاده است، من از بازیکنانم باد تشکر ویزه ای کنم که هم از نظر اخلاقی و هم فنی عالی بودند و توانستند این افتخار را کسب کنند "

در این فصل افت هایی هم داشتید ؟

" بله، این طبیعی است. نمی شود که در سک دوره کاملا خوب بود و گاهی اتفاقاتی باعث افت می شود. همانطور که دیدید ما بخوبی از پس ِ همه سختی ها بر آمدیم و توانستیم موفق باشیم "

" البته این پایان کار نیست و هنوز جا برای بهتر شدن است، همانگونه که من هنوز هم می گویم باید رشد کرد و اشتباهات را رفع نمود. می خواهیم در بازی های بعدی که ابتدای آن مقابل رئال است بهتر باشیم "

بازی با رئال .. چگونه خواهد بود ؟

" باید خیلی زود جشن را تمام کنید، لذت این قهرمانی برای ما وقتی کامل می شود که رئال را هم شکست دهیم. آن زمان برای جشن و پایکوبی شوث بیشتری خواهیم داشت . حالا باید به رئال فکر کنیم "

" آن ها با همه ستاره های خود می آیند و ما با تیمی که جنگیدن و تلاش کردن را بخوبی آموخته است. می دانم که می توانیم باز هم موفقیت کسب کنیم "

" رئال تیم فوق العاده ای است و هرگز به بازیکنی وابسته نمی شود ، اما ما هم مدافعین و تیم خوبی داریم. باید قدرت خودمان را نشان دهیم "

" برای ما 2 90 دقیقه مهم و سرنوشت ساز برای رسیدن به فینال وجود دارد، 180 دقیقه ای که می تواند همه چیز را برای ما بطور زیادی باورنکردنی کند . باید تمرکز زیادی داشته باشیم "

می توانید لیگ قهرمانان را بگیرید ؟

" ما برای آن تلاش می کنی. نمی دانیم که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد اما من بازیکنانی دارم که توان بالایی دارند و بسیار آماده و تاکتیک پذیر هستند. باید همین را مقابل رئال تکرار کنیم "

شرایط برای شخص ِ آلگری نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده ..

" همانطور که گفتم یووه در برهه ای خاص مربی خود را تغییر داد و من به این تیم آمدم. می دانستم که کار سختی در پیش دارم و باید قهرمان شویم . در ابتدا شرایط کمی سخت بود، برای مثال ما بازی برنده را در برابر ناپولی از دست دادیم اما به مرور همه چیز را عوض کردیم "

حالا با یوونتوس خواهید ماند ؟

" اکنون زمان صحبت در مورد قرارداد نیست، ما قهرمان شدیم ولی فصل برای ما هنوز تمام نده . ضمن اینکه کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان را در پیش داریم که باید به آن ها تمرکز کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: